X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Forum Peugeot 307,  307CC i 307SW
UżytkownicySzukajRejestracjaZaloguj
Rejestracja

Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM
Autor Wiadomość
Canga


Imię: Damian
Auto: 307 2.0HDi, Focus III, Boxer 2.5TDi
Posty: 99
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-07-12, 09:08    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Witam
Jaka powinna byc prawidlowa korekcja wtryskow przy silniku 2.0HDi 136KM?
Mam dziwne objawy po odpaleniu auta, przez 2sek. chodzi bardzo dobrze, po czym zaczyna kulawic i trzesie silnikiem.
PP podaje mi korekcje:
Korekcja 1 wtrysku - 89%
Korekcja 2 wtrysku - 136%
Korekcja 3 wtrysku - 59%
Korekcja 4 wtrysku - 59%

Jak widac sa bardzo duze rozbieznosci.
Prosze o informacje (byle nie wyssane z palca lub gdybanie).
Jezeli ktos zna i ma jakiekolwiek doswiadczenie z tymi silnikami (RHR) to bede wdzieczny.
Juz mialem magikow co probowali mi wcisnac kit ze to wina pompy wysokiego cisnienia.
_________________
...Transport - Holowanie - Pomoc Drogowa...
...Diagnostyka grupy PSA...
 
 
gadziuWLKP

Imię: gadziu
Auto: 307 HB 2,0 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Posty: 128
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2013-07-12, 09:24    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Najlepiej jakbyś zawiózł na maszynę do sprawdzenia. Po korekcjach nie stwierdzisz jednoznacznie pełnego zakresu pracy. Nawet jeżeli zmienisz 2 wtrysk i na wolnych korekcje będą podobne to nie wiesz jak będzie przy większych ciśnieniach i innych czasach wtrysku. Chyba, że chcesz sprzedać auto i chcesz żeby jako tako chodziło to nierozsądnie w ciemno wymieniaj 2. Tylko, nie wiadomo, czy pozostałe będą do niego teraz pasowały.
 
 
_model_

Imię: Kamil
Auto: P307SW 2,0HDI 90KM
Pomógł: 30 razy
Wiek: 34
Posty: 1340
Skąd: Toruń / Osiek
Wysłany: 2013-07-13, 12:56    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

No korekcje masz faktycznie masakryczne. Powinny być wszystkie blisko 100%. Ale równie dobrze może to nie być wina wtrysków tylko np. słabej kompresji... Generalnie wtryski wykręcić i dać komuś do sprawdzenia na maszynce oraz pomierzyć kompresję silnika...
_________________
Peugeot 307SW 2,0HDI '02

Mam własnego Planeta i z chęcią pomogę...
 
 
 
Canga


Imię: Damian
Auto: 307 2.0HDi, Focus III, Boxer 2.5TDi
Posty: 99
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-07-15, 21:23    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Auto odebralem od mechanika, niby sprawdzil wtryk, ktory sie zacinal (auto chodzilo na 3 cylindry). Zostal przeczyszczony i sprawdzony na maszynach, mial byc oki. Dzisiaj odpalam auto i? Kopci na bial/szaro - czuc wyraznie przepalona rope, dodatkowo zaczal nierowno pracowac, tak jakby przerywal na jednym cylindrze.
Szczerze mowiac od miesiac robie to auto i nie moge dojsc do konca, wymiana silnika byla bo wczesniejszy mial uszkodzona glowice. Teraz inny silnik, inne wtryski i nadal kiepsko.
Juz mi rece opadaja, nie wiem co moze odpowiadac za to, mechanik kaze auto sobie przywozic za kazdym razem i woze jak glupi na lawecie tam i spowrotem. Nadmienie, ze auto mialo byc dla zony, ale jestesmy juz nim tak zmeczeni, ze chyba sprzedamy w takim stanie jak jest.
Jezeli macie jakies pomysly co do korekcji - dzisiaj sprawdzona jeszcze raz:
1 cylinder: 89% (zakres 0.5%)
2 cylinder 136% (zakres 1%)
3 cylinder 89% (zakres 0.6%)
4 cylinder 89 % (zakres 05%)

Co do korekcji juz sie dowiedzialem, ze moga takie byc, byle my nie bylo roznic w % wiekszych niz 1.5%.
Jezeli jutrzejsza wizyta i po raz trzeci oddania auta do mechanika nic nie zmieni auto sprzedaje jak jest, komus kto ma sile by sie z tym bawic, ja juz jej nie mam.
_________________
...Transport - Holowanie - Pomoc Drogowa...
...Diagnostyka grupy PSA...
 
 
gadziuWLKP

Imię: gadziu
Auto: 307 HB 2,0 LPG
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Posty: 128
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2013-07-15, 23:08    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Sprawdź jeszcze raz wszystkie wtryski, zawołaj wydruk z maszyny lub protokół, nie odpalaj tego silnika dopóki nie sprawdzisz wtrysków, wygląda mi na to, że jeden wtrysk leje, jak tak pojeździsz będziesz miał już silnik do zrobienia, nie łam się, znajdź mechanika, który nie boi się common raila, na odległość to nie pomoc przy takich problemach, trzeba auto czuć i widzieć. Sprawdź sprężanie jak koledzy piszą.
Druga sprawa, to niestety dzisiejsze diesla potrafią napsuć krwi i dać nieźle po kieszeni...
Dlatego jeżdżę benzyną, choć diesla też sam bym sobie naprawił. Głowa do góry, wydasz 2 tyś i auto będzie chodzić ;)
 
 
Canga


Imię: Damian
Auto: 307 2.0HDi, Focus III, Boxer 2.5TDi
Posty: 99
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-07-16, 08:19    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Jak sie okaze ze wtrysk leje to nietety nie ma mozliwosci regeneracji - to wtryski Siemens:/
Nie jezdze tym autem, bo wiem co moze spowodowac lejacy wtrysk.
Gosc do ktorego daje ma maszyny Bosch do wtryskow, regeneruje wtryski, pompy itd.
Samochod dobrze chodzil 10 minut i to wszystko.
Mowisz 2 tys, ja juz wlozylem 4tys w to auto (silnik, amory, lozyska, wahacze, galki, mechanika)
To auto to dluga opowiesc, robie go miesiac i nie potrafie dosc do ladu z tym silnikiem.
Zdawalem obie sprawy ze sa to bardzo skomplikowane silniki, no i niestety bardzo czule wtryski, ale przychodzi moment gdy juz czlowiek nie ma sily i to wlasnie ten moment.
Co do mechanika - w naszej okolicy nie ma mechanikow zajmujacych sie powaznie naprawami - to mechanicy do wymiany sprezyny, wahacza lub amortyzatora, jak przychodzi do powaznej naprawy to rece rozkladaja.
_________________
...Transport - Holowanie - Pomoc Drogowa...
...Diagnostyka grupy PSA...
 
 
Fejb


Imię: Piotr
Auto: 307 SW, 2.0 hdi 136
Wiek: 27
Posty: 284
Skąd: Bytów
Wysłany: 2013-07-16, 15:08    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Planet żadnych błędów nie wywala?
_________________
 
 
 
Canga


Imię: Damian
Auto: 307 2.0HDi, Focus III, Boxer 2.5TDi
Posty: 99
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-07-16, 19:47    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Wywala, ale nic zwiazanego z paliwem, wtryskami, czy sama praca silnika.
Zadnych bledow korekcji, zadnych bledow cisnienia paliwa czy inne.
Jedyny blad zwiazany z samym silnikiem do niedogrzenie swiec - standardowy blad HDi.
_________________
...Transport - Holowanie - Pomoc Drogowa...
...Diagnostyka grupy PSA...
 
 
Fejb


Imię: Piotr
Auto: 307 SW, 2.0 hdi 136
Wiek: 27
Posty: 284
Skąd: Bytów
Wysłany: 2013-07-17, 08:31    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Jak to nic związanego z paliwem?:)
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale świeca odpowiada w pewnym sensie też za spalanie mieszanki:)
Wymień świece to nie jest duży koszt i sprawdź.
_________________
 
 
 
Canga


Imię: Damian
Auto: 307 2.0HDi, Focus III, Boxer 2.5TDi
Posty: 99
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2013-07-17, 08:50    Temat: Prawidlowa korekcja wtryskow - 2.0HDi 136KM

Spalanie mieszanki w Dieslu?
Chyba myslisz o PB.
O czym Ty mowisz?
Mam identyczny blad w 207 1.4HDi i jest to standardowy blad przy przekazniku. Swiece nie maja nic wspolnego z kopceniem auta (no chyba ze przy rozruchu, jak ktoras sie nie zagrzeje).
Auto kopci czuc przepalone paliwo nawet przy 90 stopniach, wiec nie mow mi ze swiece maja cos z tym wspolnego:)
_________________
...Transport - Holowanie - Pomoc Drogowa...
...Diagnostyka grupy PSA...
 
 
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Polityka Prywatności