Pierwsze modele peugeota 307 były wyposażone w wolnossące diesle, dlatego ich moc i kultura pracy dawały wiele do życzenia. Na pewno taki silnik miał taką zaletę, że był bardzo trwały i ekonomiczny. Tam nie miało się za mocno, co psuć, bo były zwykłe wtryskiwacze i pompa. Kiedy wprowadzono kolejną generacje peugeota 307 doszły nowe silniki. Teraz mamy o wiele większą moc, ale i musimy wiedzieć jak z takim samochodem się obchodzić. W najnowszych modelach mamy koło dwumasowe, które jest kosztowne w naprawie, ale które spokojnie wytrzymuje przebiegi rzędu dwustu tysięcy kilometrów. Wszystko zależne jest od techniki jazdy. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że mamy również DPF, czyli specjalny filtr, który może nam się zapchać sadzami. Wtedy trzeba będzie wydać sporo pieniędzy na jego odetkanie. Można oczywiście przepalać ten filtr, kiedy tylko pojawi się nam kontrolka na pulpicie. Warto to robić, bo zaoszczędzimy sobie całkiem sporych wydatków. Diesel ładnie pracuje i mało pali, a zatem jeśli robimy spore przebiegi to będzie idealne rozwiązanie.
-
18
Sierpień Miesiąc miodowy na europejskich drogachWraz ze swoją małżonką (trzeba dodać, że świeżo upieczoną) planujemy objechać calusienką Europę nowym samochodem, który...
-
17
Sierpień Jazda samochodem z określoną prędkościąLubię jeździć autem szybko bo skoro producent wsadza pod maskę silnik, który będzie w stanie wycisnąć 300 km/h to czemu...
-
16
Sierpień Nowe porsche PanameraNowy model ze stajni Porsche ma być połączeniem auta sportowego i osobowego, które będzie dobrze służyć również w mieśc...
-
15
Sierpień Śmieszny przypadek w warsztacie samochodowymJestem mechanikiem samochodowym i chciałbym podzielić się pewną historią, która przytrafiła mi się już jakiś czas temu,...
-
14
Sierpień Wyposażenie peugeota 307W wersji podstawowej peugeota 307 mamy dostępny ABS, kontrolę trakcji, elektryczne szyby i klimatyzacje manualna...
Leave a reply