Peugeot 307 diesel

Pierwsze modele peugeota 307 były wyposażone w wolnossące diesle, dlatego ich moc i kultura pracy dawały wiele do życzenia. Na pewno taki silnik miał taką zaletę, że był bardzo trwały i ekonomiczny. Tam nie miało się za mocno, co psuć, bo były zwykłe wtryskiwacze i pompa. Kiedy wprowadzono kolejną generacje peugeota 307 doszły nowe silniki. Teraz mamy o wiele większą moc, ale i musimy wiedzieć jak z takim samochodem się obchodzić. W najnowszych modelach mamy koło dwumasowe, które jest kosztowne w naprawie, ale które spokojnie wytrzymuje przebiegi rzędu dwustu tysięcy kilometrów. Wszystko zależne jest od techniki jazdy. Dodatkowo trzeba wiedzieć, że mamy również DPF, czyli specjalny filtr, który może nam się zapchać sadzami. Wtedy trzeba będzie wydać sporo pieniędzy na jego odetkanie. Można oczywiście przepalać ten filtr, kiedy tylko pojawi się nam kontrolka na pulpicie. Warto to robić, bo zaoszczędzimy sobie całkiem sporych wydatków. Diesel ładnie pracuje i mało pali, a zatem jeśli robimy spore przebiegi to będzie idealne rozwiązanie.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>